Vacature

Allround ICT-medewerker

Wij zijn op zoek naar een allround ICT medewerker die onze ICT-afdeling komt versterken. Beschik jij over relevante werkervaring en wil je jouw kennis toepassen bij GOEDEGEBUUR, reageer dan op deze leuke functie waar geen dag hetzelfde is!

Wie zijn wij

GOEDEGEBUUR is onderscheidend in vele opzichten. Zo werken we met het grootste assortiment vlees van dubbeldoel koeien met Europese herkomst. Vlees van koeien die vaker buiten komen, langer leven en een duidelijke lagere CO2 footprint hebben dan vleesvee rassen. Als één van de grootste 200 familiebedrijven in Nederland zijn we ook trots op onze platte, informele organisatie. We kennen iedereen hier bij naam en werken met korte lijnen, precies zoals je van een goed team mag verwachten. Onze medewerkers zijn even gedreven als divers. Ambitieuze mannen en vrouwen van alle leeftijden en nationaliteiten, ervaren professionals die elke dag weer voor het beste gaan. Met elkaar delen we een rijke historie en een beloftevolle toekomst. In 2022 hebben we ons honderdjarig bestaan gevierd, en in de toekenning van de Rotterdamse Ondernemersprijs zien we de bevestiging dat de beste jaren nog moeten komen.

Wat jij gaat doen

  • Dagelijkse gebruikersondersteuning, zowel fysiek als remote;
  • Onderhoud en optimaliseren van ICT-infrastructuur (systeembeheer);
  • Externe technische ontwikkelingen vertalen naar dagelijkse praktijkvoering en IT security vraagstukken;
  • De verbindende schakel zijn tussen kantoor-, productie- en ICT-omgeving (de werkzaamheden worden uitgevoerd in onze kantoor- en productieomgeving);
  • Mede zorgdragen voor de juiste toepassing van de functionaliteiten, de continue werking van de ERP-omgeving en de doorontwikkeling hiervan;
  • Zelfstandig projecten uitvoeren (initiëren, plannen, uitvoering, coördinatie, sturen, afronden) die te maken hebben met de ICT-infrastructuur (o.a. back-up, servers, databases);
  • Mogelijk aandragen van ICT-oplossingen voor diverse vraagstukken binnen de organisatie;
  • Contacten onderhouden met diverse externe partijen;
  • Je vervangt je ICT-collega bij afwezigheid, daar je deel uitmaakt van een klein team is goed kunnen samenwerken van groot belang;
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de Finance Director.

Wat wij vragen

  • Minimaal in het bezit van MBO-4 ICT-diploma in combinatie met minimaal 2-5 jaar relevante werkervaring in het MKB en/of productiebedrijf.;
  • Je bent fulltime beschikbaar; 
  • Je bent woonachtig in de directe omgeving van Rotterdam met een reistijd van maximaal 40 minuten (enkele reis) in de spits; 
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit. Oftewel soms een stapje extra zetten wanneer nodig is geen probleem voor jou; 
  • Je kunt werken onder tijdsdruk, strakke deadlines zijn een uitdaging en begrijpt dat het werk soms verlangt (bij bijvoorbeeld migraties of storingen die cruciaal zijn voor de voortgang van de productieomgeving) dat je vroeg in de ochtend of in het weekend beschikbaar bent; 
  • Je hebt kennis van (de meeste recente versies) in het beheer van: Windows Server, Windows 10 en 11, MS Entra ID, Exchange Online, Office 365, MS SQL Server, Active Directory, DNS, GPO’s, DHCP, Printserver, Fileserver, VMware ESXI, vCenter en netwerkbeheer: switching, routing en firewall; 
  • Je verdiept je in de laatste ICT-trends en bent goed op de hoogte van de huidige- en toekomstige ICT-ontwikkelingen; 
  • Je hebt de ‘C’ van ICT hoog in het vaandel staan en daarom is schakelen, samenwerken en communiceren met interne en externe partijen op verschillende niveaus geen enkel probleem voor jou; 
  • Je bent resultaatgericht, rond werkzaamheden graag af, bent doortastend en je weet anderen te overtuigen op een prettige manier.

Wat wij bieden

  • Een uitdagende en zeer veelzijdige fulltime functie waarin je veel kan leren, met een goed inwerktraject;
  • Heerlijk vlees, een dagelijks verzorgde lunch, diverse personeelsactiviteiten en een leuke open informele werksfeer met fijne collega’s;
  • Een ambitieus, internationaal, dynamisch en vooral een gezond en groeiend Rotterdams familiebedrijf met korte communicatielijnen;
  • Interne- en externe opleidingsmogelijkheden via de Goedegebuur Academy;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden  (waaronder reiskostenvergoeding, pensioenregeling etc.);
  • Een contract voor bepaalde tijd met zicht op een contract voor onbepaalde tijd.

Jouw reactie

De duurzame toekomst van één van Nederlands grootste familiebedrijven helpen vormgeven. Zie jij het jezelf doen, en voldoe je aan de gevraagde vereisten? Mail dan een korte motivatiebrief en je cv naar solliciteren@goedegebuur.nl. Een PPA (Persoonlijke Profiel Analyse), VOG (Verklaring Omtrent het Gedrag) en referentiecheck zijn onderdeel van ons werving en selectieproces.

Solliciteren betekent dat je gegevens en de informatie die je verstrekt, gedeeld en verwerkt worden door de afdeling HR en onze medewerkers die betrokken zijn bij de sollicitatieprocedure. In geval de procedure met jou eindigt, worden je gegevens en verstrekte informatie binnen 4 weken na mededeling daarvan verwijderd. Je naam, de datum waarop je gesolliciteerd hebt en de betreffende functie, zullen worden geregistreerd in onze database voor interne statistieken en het bijhouden van de voortgang van de procedure. Door te solliciteren ben je op de hoogte van deze condities en ga je hiermee akkoord. Wij willen je graag op deze manier informeren over de eisen die ons gesteld worden inzake de wet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).